Wysyłka i dostawa

Ile wynoszą koszty wysyłki?

krajWartość towarów (z VAT)Koszty dostawy (z VAT)
Polskaod 229,00 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł31,90 zł

* Podane koszty dostawy obowiązują w przypadku standardowej wysyłki. Mogą wystąpić dodatkowe opłaty, np. ze względu na wagę, rozmiar lub właściwości produktów. Informacje te można znaleźć bezpośrednio w opisie produktu.

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy dla poszczególnych produktów jest wyświetlany bezpośrednio przy produkcie. Przewidywany termin dostawy całego zamówienia będzie widoczny po wybraniu adresu dostawy oraz usługi transportowej.

Jeśli nie jesteśmy w stanie, nie z naszej winy, dostarczyć zamówionych towarów, ponieważ dostawca nie spełnił swoich zobowiązań umownych, możemy odstąpić od zamówienia. Poinformujemy cię wtedy o tym niezwłocznie.

Pamiętaj także o tym, że nasze paczki wysyłane są z Austrii. To oznacza, że podczas austriackich dni wolych od pracy nasz dział obsługi klienta jest niedostępny, a nasz magazyn nie wysyła paczek.

Moja paczka zaginęła. Co robić?

Proszę ponownie sprawdzić status swojego zamówienia. Możesz to zrobić poprzez zakładkę moje zamówienia w swoim koncie klienta lub skorzystać z linku, który znajduje się w potwierdzeniu wysyłki zamówienia. Jeśli w zamówieniu widzisz status „Dostarczone”, Twoja paczka powinna być już u Ciebie. Może jest u sąsiada?

Jeśli Twoje zamówienie nadal do Ciebie nie dotarło, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Sprawdzimy gdzie jest Twoja przesyłka. A jeśli zajdzie taka potrzeba, rozpoczniemy dochodzenie.

Moja paczka jest uszkodzona. Co robić?

Przykro nam, jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona w transporcie.

Czy jakieś produkty w paczce uległy uszkodzeniu?
Prosimy o natychmiastowe wykonanie zdjęć wszelkich uszkodzeń opakowania i przedmiotów. Uszkodzone elementy i opakowanie należy zachować. Potrzebujemy tego, aby ubiegać się o odszkodowanie. Tutaj możesz złożyć skargę dotyczącą szkody.

Czy Twoje produkty są nieuszkodzone?
Jeśli tylko przesyłka uległa uszkodzeniu i chcesz coś odesłać, możesz po prostu skorzystać z innego opakowania do zwrotu.

Dobrze wiedzieć: Jeśli w momencie dostawy Twoja przesyłka ma widoczne uszkodzenia, przyjmij paczkę, lecz dopisz swoje zastrzeżenia, np. uszkodzone opakowanie. Jeżeli ta opcja nie jest dostępna prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki.

Nasze opakowania

Myślimy o naszej planecie! Nasze własne opakowania nie zawierają plastiku i są wykonane z bardzo dużej ilości materiałów pochodzących z recyklingu. Czasami jednak ponownie wykorzystujemy materiały, które otrzymujemy od dostawców. Niektóre z tych materiałów mogą być plastikowe. Ponowne wykorzystanie jest dla nas ważniejsze niż wyrzucanie!

Usługi dostawy

Współpracujące z nami firmy kurierskie starają się zawsze jak najszybciej dostarczyć przesyłkę. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnień w dostawie (głównie z powodu warunków pogodowych lub ruchu drogowego).

DPD

W Polska paczki dostarczane są za pomocą DPD.

Jeśli złożysz zamówienie przed godz. wtorek 00:00 godz., a produkty dostępne są w magazynie, zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia. Standardowo dostawa wynosi Dostawa w ciągu 3 dni roboczych..

Od razu po złożeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie droga mailową. W dniu wysyłki wieczorem otrzymasz maila z potwierdzeniem wysyłki, gdzie znajduje się numer śledzenia. Za pomocą numeru śledzenia, możesz śledzić swoja paczkę.

Przewidywany termin dostawy Twojego zamówienia jest wyświetlany na stronie danego produktu, a także w koszyku.

DHL Express

Wysyłka dla kraju: Polska za pośrednictwem DHL Express.

Jeśli złożysz zamówienie przed wtorek 00:00 godz., a zamówione produkty są dostępne w magazynie, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Aby produkty mogły zostać wysłane, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie. Przewidywana Dostawa w ciągu 2 dni roboczych. roboczych.

Zaraz po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail. Wieczorem, w dniu wysyłki, otrzymasz potwierdzenie nadania paczki z osobistym numerem śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się o jej aktualnym statusie.

Przewidywany termin dostawy Twojego zamówienia jest wyświetlany na stronie danego produktu, a także w koszyku.

Fedex

Polska - Twoje zamówienie zostanie dostarczone przez Fedex. Jeśli złożysz zamówienie do wtorek 00:00 godz., a zamówione produkty będą dostępne w magazynie, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia.

Dostawa w ciągu 5 dni roboczych.

Natychmiast po pomyślnym złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Wieczorem w dniu wysyłki otrzymasz potwierdzenie wysyłki z osobistym numerem przesyłki. Umożliwia to śledzenie paczki.

W zależności od wybranej opcji wysyłki informacje o śledzeniu mogą nie być aktualne w momencie otrzymania w.w. e-maila, a aktualizacja może zająć do 48 godzin.

Przewidywana data dostawy Twojego zamówienia jest wyświetlana dla danego produktu, a także w koszyku.

Zamówienie ekspresowe

DHL Express

krajdo 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Polska70,19 zł72,38 zł87,74 zł164,50 zł271,98 zł394,81 zł756,72 zł

Jeśli zamówienie przekroczy wagę 70 kg, zostanie doliczony koszt dodatkowej wagi. Oznacza to, że dla zamówienia o wadze 80 kg koszty wynikają z sumy 70 kg plus 10 kg. Np. jeśli zamówienie waży 143 kg, kwota do zapłaty to koszt 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.

Za pomocą naszego partnera logistycznego oferujemy, oprócz standardowej przesyłki, możliwość ekspresowej dostawy. Produkty, które znajdują się w magazynie i zostaną zamówione do wtorek 00:00 godz. mogą być według życzenia wysłane ekspresowo. Wtedy otrzymasz paczkę we wszystkich europejskich obszarach metropolitalnych już następnego dnia!

Produkty, które nie znajdują się w magazynie, mogą też być dostarczone ekspresowo. Wysyłka następuje jak tylko produkty znajdą się w magazynie.

Wybór wysyłki ekspresowej możesz znaleźć w procesie zamawiania - tu oferowana jest ta opcja (ta usługa nie jest dostępna dla wszystkich krajów). Dopłata za przesyłkę ekspresową jest indywidualna w zależności od miejsca dostawy.

Zapłata należności celnych

Nasza lokalizacja znajduje się w Austrii, w Unii Europejskiej. W przypadku zamówień wysyłanych na terenie UE, podatek VAT jest wliczony w cenę całkowitą. Ponieważ przepływ towarów na terenie UE jest bezpłatny, nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Uwaga: Wyłączone są obszary objęte specjalnymi przepisami, takie jak Helgoland, Wyspy Kanaryjskie lub Wyspy Alandzkie. Na tych obszarach mogą obowiązywać podatki importowe i cła.

Metody wysyłki

Koszty obsługi w przypadku metod wysyłki specyficznych dla produktu

Są produkty, które muszą być pakowane i wysyłane ze szczególną ostrożnością. Należą do nich przesyłki o dużej wadze lub towary chłodzone. Ze względu na tę specjalną usługę mogą zostać doliczone koszty przetwarzania. Dodatkowe informacje można znaleźć bezpośrednio na stronie produktu. Ponieważ ważne jest, aby Twoje zamówienie dotarło prawidłowo.